onsdag 5 december 2012

Vilken dag... och den är inte över!

Ojojoj, pluggat som en idiot och har massor kvar! Tar en liten break och skriver detta nu, väntar på svar från min klasskompis som jag arbetar med. Grupparbete som ska vara klart snart, vidrigt. Har även ett prov imorgon så ska plugga när jag kommer hem. Om jag kommer hem. Vädret har ju varit fuuucked up, halva skolan kom inte och asmånga har dragit. Bara jag och kanske några till här, som ska ha tyska. Slutar halv sex eller sex. Sedan försöka ta sig hem och plugga mer.

Ligger fortfarande på 500, var mätt vid lunchen och fortfarande inte hungrig. Har ju mitt äpple och en proteinbar om det behövs!

2 kommentarer:

  1. Dem är inte waow ännu men tack ändå, hehe <3

    SvaraRadera
  2. Sv. Visst sjunker jag mer och mer ner i skiten, men jag har ändå kontroll. Jag kommer sluta när jag nått min målvikt, jag lovar! Don´t worry ;)
    Ha en bra dag sötis <3

    SvaraRadera