torsdag 13 december 2012

Hjälp?

Känner mig helt efter, hur gör man så man har olika kategorier för olika inlägg här på blogger.com?

Ligger för övrigt på 920 kalorier. Bör alltså äta MAX 580 till. (Hamnar på 1500 kcal då.)

Har bestämt mig för att besvara de där 30 frågorna, en fråga om dagen. Tror ni vet vilken lista jag menar, många verkar ha gjort den i den här bloggvärlden som jag läser i allafall.

Inte speciellt hungrig nu, känns bra för annars skulle jag äta och bli hungrig igen senare. Ska snart se på Criminal minds, ja jag är en nörd schh.. Tycker Dr Reid är helt fantastisk! (Precis som resten av serien..)

Hämtade ut pappas julklapp idag, känns bra! Betalade även en räkning, på en väldigt försenad bok till Kulturhuset.. Eheh.. ops? Var egentligen julklappspengar. Så lite fattigare, måste alltså hitta på en lite fattigare julklapp. Avslutar med thinspo!




3 kommentarer:

  1. Mjoo, jag går nog ner ändå förhoppningsvis. Det blir så lätt dock att man vill minska mer och mer med intaget, fast lika bra att hålla sig på ett lite högre intag:)

    SvaraRadera
  2. Ja jag har skype, ska fundera lite på om jag ska ge ut den, då man kan se vem jag är på den. Men ska fundera på det :) <3

    SvaraRadera
  3. åh du lämnade en jättesöt kommentar på min blogg <3 TACK!

    2000 kcal / dag är vad som minst rekommenderas fö! och om man ligger på 1500 + tränar, då bör man "äta upp" de kalorierna dessutom, för annars går man ju jättemkt "back" så att säga... nu vet jag ifs inte vrf du ska äta så lite... menmen haha xD kroppen hamnar lätt i svält (åtminstone om man hamnar på ett netto at the end of the day som ligger under typ 1300), ämnesomsättningen blir väldigt dålig osvosv. =) kramis!

    SvaraRadera