torsdag 27 december 2012

Onödig info.

Svar till anonym: Jag vet att alla inte kan få ett thigh gap men jag lever på hoppet. ;) Vill bara få lite perspektiv gällande BMI-grejset!



Igår var jag på bio med Erik och Alex. Vi såg the Hobbit, askul! Låg väl på runt 1300 kcal innan det. Men ah, blev myyyycket mer kalorier. Jag längtar på ett sätt till att lovet ska ta slut, så man kan ta upp sina vanliga matrutiner. Ska försöka att vara grym efter nyår kanske. Idag är det traditionsfirande med Alex och Jo-Jo. Julklappsbyte och snack på ett thaimatställe i stan. Ja, thaimat = kaloribomb. Men jag är inställd på det, jag vet att det ska ske och har vetat det ett tag. Därför vet jag också att jag inte kommer få så mycket ångest haha. Sedan bär det av till far i Norrtälje, får se hur det blir med maten där.

Annars ska jag väl spela lite WoW, har köpt nya nu också. Det är roligt! Ska dra om cirka en timme dock. Jag är seg och min ena töjning kliar..

2 kommentarer:

  1. På bilderna ser du riktigt smal ut och om du till och med gått ner i vikt :)
    Min vikt har skiftat väldigt mycket. När jag gick i sjuan låg jag på gränsen till övervikt och det var någon gång då som jag slutade äta och gick ner 25 kg och blev väldigt underviktig. I gymnasiet efter många inläggningar så gick jag upp en del och sen så började jag överäta vilket ledde till en alldeles för hög siffra på vågen. Nu har jag gått ner en del, men långt ifrån så mycket som jag vill.
    <3

    SvaraRadera
  2. Fin blogg! :)
    Gå gärna in på min blogg och ställ en fråga,har frågestund fram tills på Söndag denna vecka :)

    SvaraRadera