torsdag 13 december 2012

Stressad.

Ligger på 580 kalorier. Lunchen är avklarad, plus åt ett äpple till frukost. Redovisningen gick riktigt bra, tror jag. Vill bara att alla lärare ska rätta allting, NU! Vill gå hem nu, eller ah. Träffa Erik och hitta på något. Jag funderar på att göra slut, med en kompis. Vi får se.

Har en inre stress i mig. För betygen, för kompisen, för julen, för kilona, för allt.

Jag vill bli smal nu, vill väga mig och om jag gått ner något sen i helgen. Vill verkligen ha gått ner minst ett kilo till julafton. Borde klara det fan! Ska förresten skriva ett inlägg om vikt och såndant. Tycker det är kul att läsa om och så på andras bloggar men när jag själv ska skriva om det så skäms jag nästan. Ni är så duktiga och trots motgångar ibland så är ni så starka och fortsätter. Ni är så himla fina, glöm inte det!




2 kommentarer: