tisdag 25 december 2012

Julen då!

Fick lite allt möjligt på jul! Pengar, presentkort, böcker, någon tavla. Skulle faktiskt använda mitt Game-presentkort och köpa nya WoW idag men det är stängt. :/ Som tur är har jag i allafall speltid! Tänkte även köpa ett eller två plagg, fick ett kort på H&M också förstår ni. Hittade en fin tröja, lite stor kanske men mysig och fin. Och en klänning i str 34. Kändes lite skumt. Har 34 i de flesta byxor och en del överdelar. Men klänningar brukar hamna på 36 pga boobsen. Men vågen säger ju att jag gått ner så, dock ser jag det inte. Lite på magen kanske men benen är lika feta. Även mamma har lagt några smal-kommentarer. Inte mig emot, absolut inte!

Ganska mysig jul, mycket mat. Noll koll på kalorierna. Fick äta knäck för första gången på fyra år, helt otroligt! Idag är det ungefär lika noll koll men inte alls lika många kalorier haha, än. ;) Måste dock lägga en bild som jag älskar!


2 kommentarer:

  1. ja man kan stirra sig blind på vågen och bara se siffrorna gå ner men inte fettet på kroppen.. lustigt..

    SvaraRadera