måndag 3 december 2012

Friskhetstecken!

Gårdagens intag: 1154 kalorier.

Jag mår bättre men inte helt frisk än. Allt är fortfarande väldigt ansträngande och får yrsel av det mesta, fast nu gör jag det ändå. Bättringsvägen yay! Är på min troligt lägsta vikt nu men vågar inte tro på den. För varit sjuk i tio dagar, behöver säkert lite vätska i kroppen osv. Ska prata med mamma sen. Annars väntar jag en vecka. Hon vill att jag ska följa med upp till centrum, vilket jag vill men vet inte om jag orkar. Får se. Har duschat och åt choklad för 104 kalorier imorse. Okej, aptiten kommer mer och mer tillbaka. Friskhetstecken! Jag orkar som sagt inte vara sjuk mer.

Imorgon är det bara en lektion, sedan tandläkaren. Orkar inte. Känner mig jävligt orkelös kring allt. Mina kaloriräkningar är mest antingen avlästa på paket eller uppskattat. Typ "Den här mackan brukar ligga på 100 kcal, spela roll om just denna ligger på 90 eller 110." Fast uppskattar ganska ofta, även om jag hemma brukar väga halvofta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar