söndag 2 december 2012

Svag.

Ligger på ca 380 kalorier "redan", för att vara sjuk och svag. Blev pannkaka med sylt och en liten centerplupp.

Ska snart fixa mer mat. Pommes och kanske kycklingbitar, får se om jag orkar väga. Är väldigt svag, velat sätta på ugnen i typ två timmar. Inte orkat. Bara gått till badrummet. Slutar med att mamma är snäll och sätter på ugnen efter att hon tittat till mig. Legat och läst lite bloggar, massa sjuka saker på flashback och ska nog snart ladda ner en film, fixa mat och äta+kolla film haha. Logiskt.

1 kommentar:

  1. sv: Proanadiary har en ny blogg, om du kollar runt lite i bloggvärlden hittar du den. Hon vill inte länka till den från proanadiary ^^

    Så länge du har druckit tillräckligt tycker jag du kan använda det som vikt, så att du inte har vätskevbrist s.a.s

    Jag förstår ju att det är dödligt beteende jag har men jag skulle aldrig dra det så långt som till inläggning. Skulle jag märka av någon viktig brist i kroppen skulle jag självklart ta hänsyn till det, hälsan är viktig för mig också men jag vet att vitaminer i kroppen räcker till ett par dagar fasta x) sen är det tänkt att ladda upp med nya vitaminer och mineraler.

    SvaraRadera