måndag 9 april 2012

Ändrade planer, mys och bråk.

Blev ingen fika igår men vi åt kebab, dock var den inte jättegod. Så, no more Mirellakebab for me. Hahah. Var lite halvdrygt att vara med Alex, akward och så.. Inte så konstigt kanske. Blir förhoppningsvis bättre till sommarn, annars vet jag inte vart jag ska ta vägen!

När vi skiljts åt så degade jag vid datorn, efter ett tag kom Erik hem och vi bestämde oss för att gå ut. Ta en tur till Kaanan liksom. Nice! Halvlång väg, eller inte lång men tog ett tag då vi segade. Mysigt. Vi satt på en varsin gunga vid stranden och pratade. Mest om sommaren. Och kompisar. Fast var ganska kallt, och halvmörkt. Så efter ett tag, vi var där ganska länge ändå, så drog vi oss tillbaka.

Jobbigt när man kom in i skogen igen, såg ju typ ingenting! Hahah! När vi gått genom skogen så var vi tillbaka på fältet, som är ganska stort. Så där stannade vi, först stod vi men vi bestämde oss för att lägga oss på rygg istället. Sjukt mysigt, hahah! Tittade på stjärnor och bara, pratade. Vi såg typ Karlavagnen, heter den så? Och Erik och jag gissade på att vi såg Polstjärnan? Hahah, heter den så? Han är bättre än mig på sådant, fast Alex är ju helt klart bäst! Så hade vi haft henne så hade hon ju kunnat hjälpa oss med det! Aja, det var mysigt och så. Vi låg där ett tag och flummade innan vi drog hem igen. För det var jävligt kallt och började bli ganska sent. Vi kom hem halv tio kanske, så vi joinade mor med Big Brother. Mest bara för att se vem som åkte ut.

Sen när vi lagt oss så snackade vi lite. Hetsigt kanske.. Småbråk, som dog och sen växte igen. Typ. Minns inte exakt. Men blev till slut en "bra" disskution. Eller alltså, lugnt i allafall. Vi bestämde oss väl för att PRATA mer, inte bara gå runt och bära på saker. För då blir det ju flera saker, från bådas håll, samtidigt. Och då exploderar det ju i ett stort bråk. Alltså man får väl se det som en bomb, som briserar allt mer ju fler saker som byggs på. Get it?


Nu lyssnar jag på musik, ska skriva värsta klaginlägget snart. Min mamma är fucked up alltså. Ha det! :)

2 kommentarer:

  1. Ååååååååh om ni hade haft med mig alltså! Jag skulle kunnat visa er orion och orion-nebulosan på ett ungefär och ååååååååååhhhhhh

    SvaraRadera
  2. Tack så jätte mycket! Fin blogg:-D

    SvaraRadera