lördag 28 april 2012

Mor och ekonomin!

Duschat, fönat och plattat. Sjukt skönt! Vaknade tidigt idag och gick upp nio. Satt med mor i hennes arbetsrum och chillade. Hon höll på med ritningar och kollade olika saker på nätet. Vi ska antagligen flytta, tyvärr.

I allafall suttit med henne i timmar och hunnit duscha också, så hon och jag ska nog till centrum. Efter en del tjat från mig sida, eheh.. Kollar kläder kanske, och fika/äta lunch. Vi delade på en påse med skruvar, hahah! Det är det vi ätit idag, tjockt liksom.

Igår kollade jag lite kläder med Erik, köpte ett linne och ett par shorts. Sjukt glad! :) De hade typ 30% på ALLT. Fram till söndag bara dock, så måste bestämma mig angående lite andra grejer jag provade där. Mest intresserad av en klänning och ett annat par shorts. De jag köpte är mörkblå, love it! Och ett rosa linne, har ett likadant turkost men nu hade de fått in rosa. Vilket jag har letat efter där, så perfekt!

Måste tänka på ekonomin nu en del. Hotell för Uppcon, tågbiljett till och tillbaka, maten där plus fickpengar. Sedan ska man fixa en present till bästa Erik som fyller 20 snart, stor pojk! Sen lite kläder, telefonen ska laddas några gånger, spara undan för sommaren. Ska ju till Tunisien i augusti är det bestämt nu. Vet inte om jag skrivit något om det? Ska i allafall dit med far och hans familj, plus att Erik hänger med. Han och jag åker ner en vecka, medan de andra är där två veckor. Shit, kommer vara för varmt där nere känner jag. :(

Fast blir första gången man åker till Afrika, så det är ju mys! Fast jag ser det inte riktigt som Afrika, hahah. Tänk hur allt skulle vara om jag fick bestämma.. Skulle dela in länderna skitbra! Bara det jag skulle säga typ.. Så ska gå och tjata lite på mor så hon kan lämna datorn någon gång!

2 kommentarer:

  1. Najs ha så kul! :D

    Visste inte att ni skulle till Afrika :O ni får ha det najs juuu och köpa massa porrfilmer ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :)

      Tunisien tillhör tydligen nordafrika, visste inte heller. xDD Hahahah eller inte! :)

      Radera