onsdag 4 april 2012

Mycket idag!

Trött som fan gick man upp! Somnade efter 3 igår, bråkade ju som sagt med Erik hur länge som helst. Får se om jag skriver mer om det här sedan eller inte..

På sociologin idag så fick vi en ny, väldigt stor uppgift. Den sista! Jag ska skriva om pedofiler, ska bli jävligt nice faktiskt. Pratade med Jonas, läraren, han gillade det jag sa och tycker om när jag tar upp lite tabu-belagda saker. Yay! Mina åsikter är awesome!

Nu sitter jag bara av tiden, skype med Alex och musik typ. Någon Marianne då och då! ;)

På KV:n har vi fått ett arbete som handlar om både svenska och historia. Man ska läsa en gammal bok typ, så tänker läsa om "Ormen" av Stig Dagerman! Hahah, kul att ha lite försprång ju! ;)

Läste den i nian, svår men ganska bra. Kanske förstår den bättre denna gång! Nice, nice! Alex, kommer du ihåg meningen om en vas typ, som var sju rader? xDDD Ska kanske låna idag om jag orkar! Beror på hur jag åker hem. Antingen åker jag åt ena hållet med bussen och kommer till Solnas pendel, åker till Spånga och lånar boken där. Sen tar bussen därifrån till centrum och solar. Eller så tar jag "rätt" buss till Sankt Eriksplan och tar t-banan till centrum och solar. Haha, svårt val alltså! ;) Kan ju fixa boken antingen en annan dag eller efter att jag solat! (a)

Halv mycket att göra i skolan, måste göra ett prov jag missat! Plus håller på med ett grupparbete i psykologin, fast ensam. Hahah, så blir ju lite mer arbete dårå! Aja! Sedan så ah, blir väl massa trams som måste fixas.

Känns som att jag har en tjock dimma i huvudet typ. Helt gone och k bry.

1 kommentar: