onsdag 4 april 2012

Bråk!

"Jag är trött på att du blir så stött och lipig i situationer,
när det var ditt svindumma arsle som startade diskussionen.
Personligen, om du provar skon igen, kommer den passa
och stig in i mitt växthus, jag har stenblock om du vill kasta.
Men lasta mig för varje gång, jag är för trött och gnällig.
Men snälla, sluta kommunicera med mig om så bara tillfälligt!
Vi kan spela relationshockey med varandra istället.
Eller är det så att det gäller mig? Trodde inte det heller!
Skäller för att mitt beteende inte är ett leende och ett glatt hej.
Ack nej, har inte tid eller ork, men det borde jag nog sagt dig!"

Bråk med Erik igår, trodde aldrig det skulle ta slut. Kände hur allt bara sprack och jag insåg att vi aldrig kommer hålla så länge som man hoppats. Finns för mycket fel, för mycket missnöje.

Tydligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar