måndag 2 april 2012

Efter skolan!

Mötte Erik efter skolan, vi drog hemåt och jag solade när vi kom till centrum. Lovely!

Sedan drog vi hem efter att ha dragit runt i centrum ett tag, hemma så försökte jag komma på vad jag ska prata om imorgon på mitt svenska nationella. Muntligt och man ska ha en powerpoint, ämnet var relationer. Tog fett lång tid innan jag valde något men blev till sist "Relationen med sig själv", tror det blir grymt alltså! Fixat en helt okej powerpoint hoppas jag i allafall! ;)

Sedan duschade vi och jag skrev klart PP:n, sedan åt vi middag. Vid nio typ, haha! Blev ris, lax, grönsaker och romsås! Nice! :D

Nu sitter vi i sängen och degar, funtar på att se på Harry Potter och Fenixodern eller vad den heter. Börjar ju sent imorgon och Erik är ju ledig mer än halva veckan.. Fusk! Han jobbar bara onsdag + helgen! Aja, får ju lov efter torsdagens lektioner. Soft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar