tisdag 24 april 2012

Titanic 3D härom dagen!

Den tjugoandra var jag och Erik på bio, vi var i Kista. Såg Titanic 3D. Den var bra! Hade dock glömt bort hur den började så först så trodde jag att det var fel film, haha! Såg den på ett nytt sätt,var så himla länge sedan man såg den. Tyckte synd om han fästmannen, faktiskt.

3D:n gjorde inte så stor skillnad, lite ibland bara. K, bry. Tycker 3D passar bättre i actionfilmer typ. I allafall min åsikt! Dock var filmen jävligt nice att se på bio så det var grymt. Godis, snacks, läsk. Man kände sig absolut inte tjock! ;)

Vi kom hem lite efter elva tror jag? Filmen var över tre timmar lång, hahah. Så var jävligt pissnödig i slutet. OÄNDLIG LIDA! Sen låg vi i sängen, masserade varandra och pratade mest. Mysig dag, ilskan sen tidigare rann liksom bort.

För att göra inlägget längre kan jag ju skriva om vad det var som hände.. Han har läst min mail. Använde min dator, som vanligt, och skulle kolla sin mail. Min var inte utloggad och han blev väl nyfiken. Har fortfarande inte förlåtit honom helt och vet inte när eller hur jag ska göra det. Inte frsta gången han gör något i den här stilen. Tidigare har han, många gånger, gått igenom min dator. Typ bilder, dokument och så vidare. Samt mobilen. Annars har han stalkat mig på diverse hemsidor. Aja, avslutar det där nu. Asså, har inget mer att säga om saken. Förutom att det helt klart är fel, väldigt fel.


Skriver mer snart! Förlåt för att jag inte varit så aktiv.

1 kommentar:

  1. Sötnosar, grattis! Vad bra att ni hade det kul! :D <3

    SvaraRadera