lördag 7 april 2012

Mycket nu!

Bajs! Hade skrivit ett helt inlägg, fett långt. Och sen fucka internet och även fast jag kopierade så funkade det inte. Bajs, bajs, bajs! Bara att skriva om då..

I torsdags fick man lov, yay! Igår, fredag, så var vi hos mormor och åt mat. Blev lax, ris, god sås och broccoli. Hahah, vet inte hur man stavar broccoli, aja.. Eh, sen vaniljglass med hallon och någon chokladgrej typ. Asgott! :) Fick även ett påskägg av mormor och ett två geishakakor av gammelmormor. Alltså tyå 100 kr av både, snällt! :D

Runt sju stack jag och Erik till bussen. Åkte till Spånga och tog pendeln in till stan. Vi tänkte så "Titanic" på Sergel men platserna var slut, så det blev "Hungergames" istället. Sjuuukt bra film alltså! Hoppas verkligen att de gör film på resten av böckerna.

När vi sprang runt och letade efter salongen så stötte vi på lite folk. Gorks (Eriks bror) och hans vänner Mini, Fredde, Markus och Arvin typ. De hade sett "Wrath of the Titans" typ. Aja, blev inte mycket prat där inte för jag och Erik hade bråttom. Vi kom till salongen i allafall och efter lite reklam så började filmen. Den var som sagt ruskigt bra alltså! :D

Efter den så ville Erik käka på donken, så när vi varit där så drog vi hem. Vi kom väl hem runt halv ett och vi la oss efter att ha borstat tänderna haha.

Nu har jag bara degat i sängen hela förmiddagen. Vet inte om man ska hitta på något eller inte. Klockan är ju halv två. Erik jobbar till fem typ. Åhh, måste äta något känner jag.

Nattgibb på torsdag, tror jag ska med. Om Alex drar dit i allafall! :)

Btw, jag är fett gay och har börjat spela Restaurant Story och Bakery Story, så alla med Androids och iPhones får gärna lämna sina namn så jag kan invita. Bli min granne ffs! :D //Forever alone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar