måndag 30 april 2012

Hubbabubba-seg!

Allt är segt och jag det känns som jag har hubbabubba i skallen. Orkar inget, orkar inte ens gå och pissa.

Igår, när Erik kom hem, så drog vi ganska snabbt. Vi gick till Kanaan, satt där, såg på vattnet och snackade. Efter en timme så drog vi oss hemåt men fastnade på gräsfältet ett tag, tills det blev för kallt. Blev hemåt för att käka korvstroganoff med ris. LOVE THAT SHIT! Sen hade jag laddat ner massa saker, så vi såg på Family Guy ett tag innan vi, en aning för sent, la oss för att sova.

Är i skolan nu, har varit det ett tag. Sjukt segt, inte jobbat alls nästan. Lite matte bara, fast ligger efter. Hahah, aja! Jag är bäst, så fixar det sedan.

Idag... idag är det valborg! Kanske ska se någon brasa med Erik, får se. Han slutar halvsent, typ sju. Orka... Imorgon, vad händer då? Ingenting antagligen. Kolla massa film och deppa kanske. Vad annars liksom? Kanske träna liiite om jag orkar, vilket jag inte kommer orka. Kommer lika och äta socker hela dagen istället. För sådan är jag!

Slutar halvsnart, typ... om... 20 minuter. Skönt! Pallar inte mer, trots att jag inte gör något. Men bättre att vara någon annanstans än skolan, degar hellre hemma. I sängen typ. Skulle kanske träffa Alex idag men blir inte så. Hon kan/vill inte, aja. Skulle kanske ha träffat henne igår, blev visst inte så heller. Orkar inte...

Så, ah vad ska man säga? Life sucks och jag vill göra något coolt.

1 kommentar:

  1. HOT GIRLS WE HAVE PROBLEMS TOO
    WE'RE JUST LIKE YOU
    EXCEPT WE'RE HOT
    HOT HOT HOT

    NÅNTING NEEDS TO OPEN THEIR EYES
    AND REALISE
    THAT WE'RE NOT PERFECT
    AND SOMETIMES WE LIE

    SvaraRadera