söndag 15 april 2012

Röd tråd? Vad är det?

Blev "bara" Madde och ingen Emelie, fast vi träffade ju Adam också. Var trevligt! Måste träffa dem oftare känner jag, det behövs!

I torsdags var det nattgibb, vilket var ganska kul. Lite strul med att alla skulle in först men löste sig. Spelade TF2 med Erik i början, ett ganska bra tag faktiskt. Var sjukt kul och gick ganska bra för att vara första gången man spelar seriöst. Testat på skoj med Erik någon gång tidigare, men knäppt. Jag ägde ändå, född bäst liksom. Vad ska man säga? ;)

Efter ett par timmar övergick jag till WoW, samlade ägg. Hahah, det är någon grej man kan göra i samband med påsken. Behövde 500 för ett mount. Samlade 400-någonting, sen fick jag mountet i ägget. Man kunde nämligen få andra saker, än just chokladäggen som man behövde samla, i det där ägget. Hahah, var ganska segt. För hade kämpat i timmar med mina jävla ägg? Ska se senare om jag har kvar dem och vad jag i så fall ska göra av dem. Sedan var ju klockan mycket och jag visste att jag som ensam dps på WoW inte skulle kunna joina en instance. Skulle ta sjukt mycket tid i så fall, vilket jag inte orkade. Så loggade ut och lekte på internet. Facebook, checkade väl någon blogg, pratade med Erik. Jag lyssnade på otroligt lite musik faktiskt! Man brukar ju sitta med lurar på och härlig musik när man kör, men jag lyssnade bara på musik i högst en kvart eller något. Orkade liksom inte hålla på, föredrog gamers i bakgrunden och att snacka lite mer Erik.

Var lite onödigt att vi gick, eller det var kul men vi kunde ha gått ensamma. Kände typ ingen, förutom Siri och Amanda (Fåret Shaun), och vi spelade inte med dem utan pratade bara lite innan insläppet. Hah, seeegt. Jag och Erik drog väl runt sex eller något, lite innan sex. Vi åkte till Norrtälje där min far och hans familj bor. Vi la oss direkt haha, Amila och pappa sov och barnen var inte där! Det var skönt som fan att lägga sig i sängen haha!

Vaknade någon gång, kollade inte klockan, somnade om, vaknade. Kan ha somnat om sedan igen, vet inte. Sista gången jag vaknade var bäst, halvsov väl egentigen mest på slutet. Erik kilade mig nämligen, alltså hur bäst är han då? Typ supermegabäst, älskar kil! Eller stavas det kill? Hur som helst ni fattar! Kil/kill och lite massage blev det i allafall.

Känner att jag aldrig lyckas hålla en egentlig röd tråd utan att jag bara fuckar ur i ett och samma inlägg om allt. Så därför tänker jag avsluta och fortsätta i ett nytt inlägg som får heta Norrtälje eller något. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar