onsdag 11 april 2012

Biodagen med Alex och min morgon nu!

American Pie: Reunion med Alexandra igår! Bio är ju alltid kul, vi åt lite innan sen satt vi med varsin läsk och hon med popcorn och jag med snacks. Hahaha, forever fat, I wanna be forever fat.<3


Det var kul! Sen köpte vi glass, hahah, på Coop extra. Satt på en bänk och snackade om människorna som handlade eller jobbade där. Hahah, nej vi har inget liv. Efter massa flummande om några tanter så skulle hon dra, jag drog och solade men hade glömt ögonskydden. Hann inte köpa nya för att jag kom på det när jag lagt mig i solariet. Hahah, så fick ligga som en idiot med händerna för ögonen. Farlig you know! ;)

Sen, vad hände sen? Jag drog hem, lekte vid datorn, Erik kom hem. Vi snackade lite, degade mest. Ingen middag, somna sent. Hahah men godis!<3

Och nu är jag hungrig så måste fixa något, ska till Ekerö idag. Träffa Madde och Emelie. Sjukt nice! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar