torsdag 19 april 2012

HP och DT igår!

Harry Potter med Erik igår, var nice. Men vid nio så började Grey´s Anatomy så vi får fortsätta med den HP-filmen senare.Vi åt DT också, Daimtårta alltså.. Hahaha, vi är så grymt tjocka!

Jag kollade på TV mest igår, typ till ehum.. halv ett minst. Sedan vaknade Erik, som hade sovit ett tag, så vi pratade. Sen sov vi. Han gick upp fem, stackarn.. Började sex idag, sedan slutar han sju. Illa! Själv slutar man halv tre! :) Kom till skolan halv nio, var ju bra. Eller inte.. Har inget att göra, vi är ganska klara med typ allt. Vi ska väl skriva ut allt bara, skriva något mer. Skönt! Vet inte vad jag ska skriva för mitt liv är tråkigt, som vanligt. Ointressant!!!

Lyckas ändå aldrig skriva bra, aldrig hålla den röda tråden som jag snackar om ibland. Vill kunna skriva också, beskriva saker. Fina och fula. Abstrakta och konkreta. Hatar min oförmåga att bygga upp betydelesefulla meningar, vackra meningar, fula meningar, meningar, ord. Något. Har ingen inspiration. Försöker men slutar med att jag antingen upprepar gamla meningar eller att jag tappar bort mig någonstans på vägen och inte vet vilket ord jag ska placera vart. Ordpussel helt enkelt, jag har glömt bort hur man gör.

Vad ska jag göra?

2 kommentarer:

  1. Ditt liv är inte tråkigt! Och jag vet att du är bra på att skriva, du kanske bara behöver ta en paus i skrivandet och få inspiration? <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, ganska. :/ Nja, haft paus länge.. :( <3

      Radera