tisdag 17 april 2012

Ingen röd tråd alls.

Förgår då.. Vad hände då? Inte så mycket efter det med Zoya.

Men igår! Då minsann! Okej, var segt. Mådde inte så bra, typ ont i huvudet och mådde illa. :(

Tittade på tv:n. När Erik kom hem så joinade han, sen film. Fast innan det färgade min mor hans hår, hahah. Och jag gick väldigt DRAMATISKT ut för att köpa glass. Typ överdrev och tyckte synd om mig. Var vackert! Väldigt mycket talang! Skådespelerskan nummer ett! Eller inte.. Hur som helst, jag kom hem. Med dyr vaniljglass, mm hatar macken nu. :<

Vi fixade frysta hallon, typ värmde på. Asgott faktiskt! :)

Annars.. inget typ. Minns knappt vad jag gjort senaste två-tre dagarna. Imorse försov jag mig men hann till skolan i tid som tur är. Sedan så har vi storyline. Sjukt bajs och berättar mer om det sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar