lördag 10 november 2012

Gårdagen blev ju okej ändå.

Blev en slags hets igår, mycket skit. Plopp, geisha, pommes i två omgångar. Kanske något mer? Minns inte. Minns dock att jag hamnade på 1927 kalorier. Vägde mig idag, står på samma vikt som för en vecka sedan. Både glad och ledsen, har hållt vikten trots mycket mat och skit men dock inte gått ner något. Nu är jag motiverad! Men det håller ju sällan i sig. ;)

Hetsen kunde blivit värre, för när jag var på väg hem funderade jag på att gå till väldigt billiga Lidl och köpa skit att hetsa. Gjorde det inte, för jag visste att jag redan hade massa. Men jag var nära haha! Glad att det bara blev drygt 2000 istället för typ 3000!


Idag ska jag vara hundvakt till vår hund, eftersom mor+hennes sambo är på en hälsomässa. Jag har ju varit ganska irriterad på henne men igår fixade hon mina naglar så då pratade vi en del och ingen var otrevlig. Vi satt även i vardagsrummet och kolla på tv och snacka. Blev glad! Och vet ni vad hon sa imorse? Hon skulle kolla på lite barer och kanske drycker till mig. Protein och ersättnings typ! ÅHHH, jag hoppas! Skulle SÅ vilja gå på en sådan diet. Låter så himla enkelt, haha.

Jag ska försöka vara duktig idag, kanske springa på bandet för jag orkar nog inte ta mig ut i skitvädret... Erik är förresten i Nynäs, han fick åka ensam. Och jag är som vanligt lite avundsjuk och ledsen. ;) Men han kommer hem senare idag, kanske blir skönt att verkligen få vara ensam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar