söndag 4 november 2012

PANG!

PANG! Verkligen. Kaloribomb igår. Trodde jag skulle slippa onöidga kcal innan, slutade med en kokt korv med ketchup klockan tre. Ca 250.

Hos g-mormor gick det egentligen ganska bra. Soppan hade jag dock ingen koll på, åt säkert 8 dl eller något. Men kändes okej. 60 kcal för äggvitor. Sedan lite mosad potatis med 7 hemgjorda köttbullar med lite hemgjord brunsås, tre sparris och lite sockerärtor. En liten bit cheesecake på MAX 200 kcal.

Bomben kom hemma. Trodde det var lugnt för var så mätt när vi åkte hem. PANG, suget kom. Försökte få Erik att följa med mig till Seven Eleven och köpa Ben & Jerry glass eller kärleksmums. Han orkade inte. Slutade med smågodis i form av två Dumle och TOLV Geisha, tio pepparkakor. Tänkte att jag kanske låg på 2000, ingen aning, kanske mer. Sen ville jag ha pommes, kebabbitar, eller vad fan det är som man gör i ugn, med ketchup. Sagt och gjort, det åt vi.

En bra grej är att det fanns cola light hos henne, g-mormor, så slapp onödiga vätskekalorier.¨


Idag vet jag inte vad som händer. Fick med lite soppa, lite köttbullar med sås och lite julskinka typ? Gott men åh, har ju ingen koll då. Ska antagligen färga håret idag istället, KANSKE fixa naglarna och KANSKE/förhoppningsvis gå ut och springa/PW:a!

1 kommentar:

  1. Sv: Jag ladda ner från piratebay. Alla säsonger såklart. Har redan sett alla men att titta om gör inget det heller. Och jag har laddat ner subs på engelska. Vet inte om det finns svenska, men äh. Engelska funkar också :)♥

    SvaraRadera