lördag 10 november 2012

Hej-jag-vill-småäta-suget!

Åt banan, jordgubbar och te med en sockerbit till frukost. 125 kalorier.

Sprang på bandet i 20, brände 231 kalorier. Orkade inte mer, var jättesvettig. Men man kan ju reglera hur fort man ska springa och jag sprang väl fortare än vanligt. Sen blåser det ju inte som ute, vilket fläktar nice när man springer haha.

Nyss ätit två mackor med smör för 219. Värt ändå. Ligger på 113 kalorier än så länge men är faktiskt lite hungrig, så tänkte göra någon lunch. Ganska stor också, så jag blir av med hej-jag-vill-småäta-suget liksom! Funderar på att göra en lunch med mycket kalorier och något gott jag gillar. Kanske pasta, har ju tränat så förbränningen är ju lite förbättrad. Plus jag slipper risk för att äta skit sent på kvällen. Frågan är bara vad som ska ätas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar