fredag 2 november 2012

"Mat"!

Ligger än så länge på 614 kalorier. Tvivlar dock på att en kiwi är 50 kcal, så kanske ligger liiiiiiiiiiite lägre. Skitsamma.


Det som ätits är frukttallriken, Knorr´s "Varma koppen" broccoli och tio pepparkakor. Pepparkakorna kändes onödiga, gott dock. (Wow, nu ser jag att jag inte ätit så mycket hah. Känts som mer.)

Har nämnligen en konstig mattag. Inte speciellt hungrig, typ ätit för att jag måste. MEN väldigt sugen, utan att veta vad jag är sugen på. Sjukt jobbigt.

Ah, plus två sockerbitar! (Två stora glas med te, måste ha en sockerbit i funkar inte bara med suketter.)

Vet inte vad som mer ska ätas, funderar på makaroner med sås? Ca 500 kcal. Har inte bestämt mig, ända jag är lite sugen på. Förutom typ chokladtårta och andra bakelser! Tur att vi inte har sådant hemma, även om pasta+sås är dåligt så är det inte lika dåligt som bakelser haha.

1 kommentar: