lördag 17 november 2012

Helger leder till hets.

Som ni kanske har märkt så har maten varit väldigt olika varje dag. Antingen lågt eller högt, igår var ju en bra dag och då blir det en dålig dag idag. Trots viktnedgång. Borde inte det ha peppat mig till att fortsätta? Nepp. Har bara ätit skit idag och ligger på 1377 kalorier. Lunch för 450 och sedan massa skit för resten. Eller ah, ett päron också som kan räknas som bra. Annars nej.

Hamnar antagligen på ca 2000 idag, eftersom att det är en hög dag och för att min willpower är död. Skulle träna åtminstone men inte gjort. Legat och kollat på film och ätit istället. Det jag fått i mig är pasta med sås, Daimtårta, två digistivebars och två kakor. Och päronet och en sockerbit till téet. Men som ni ser massor med socker, fett och SKIT. Ska kanske se om det finns någon mer film att se annars vet jag inte vad jag ska göra. Aja, är nöjd om jag hamnar under 2000, nöjd på 2000, missnöjd på över. Och jag är så rädd för att det ska bli över. Ätit och ätit men ändå aldrig blivit sådär riktigt sjukt mätt. Som jag ville. Så lär ju fortsätta att hetsa på... Helger suger.

Hur går helgen för er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar