onsdag 14 november 2012

Jag vet ju hur man går ner i vikt..

Hah.. Åt ju pizza igår och var inställd på att hamna på 2000, som jag skrev. Men nej, jag ville ha godis. Så jag åt godis. För 300-500 kalorier! Vi räknar på 500. Ifall att. Och så ska jag dra bort det idag. Antingen får jag träna lite eller äta mindre. Just nu är jag bara less och vill typ sova bort allt fett eller något. Jag vet ju hur man går upp i vikt, ÖVERSKOTT av kalorier. UNDERSKOTT för att gå NER i vikt. Jag vill gå NER, varför tillåter jag mig att ligga på ÖVERSKOTT då? Fuck logic.

Jobbigt att jag går till 18 idag och stora uppgiften ska vara klar imorgon usch... Har med mig cola noll, te+sukketter(?) och 2 sockerbitar, plus en kopp. Om jag vill ha te idag. Två äpplen, ett päron och en måltidsbar.

Idag ska bli en grym dag. Punkt. Jag ska inte faila idag, jag ska vara duktig! Avslutar med lite thinspo!




1 kommentar:

  1. Jag svarade i en svarskommentar på bloggen men kom på att blogspot nog inte kan se sånt? Nej jag har tyvärr telenor, men jag har fria sms.. Du?

    Jo jag känner att det kommer att behövas en paus på fredag. Och tack så mycket för tipset om maskrosbarn. Ska kolla det sen :)
    Kram

    SvaraRadera