söndag 25 november 2012

Skyller på att jag är sjuk!

Ett tag höll jag koll på kalorierna igår, vägde till och med på morgonen. Men efter 1700 blev jag osäker. Kanske 1900, kanske 2000, kanske 2100. Vet inte. Varit sjuk och det är inte så roligt.

Jag och Erik åkte till Kista för att liksom GÖRA något. Åt Polly på vägen. När vi kommer fram till bion känner vi oss båda väldigt dåliga. Slutar med att han köper en banana split där jag äter lite glass och ett kex. Sedan åka hem igen, vilket är ganska segt. Går hem och kollar på djurprogram istället. Efter någon timme går vi till centrum och äter thaimat. Gott men satan vad jag mådde illa sedan!

Gick hem och kollade filmer, bara att gå till centrum var ansträngande och jobbigt för oss. Filmerna var i allafall bra. Åt lite mer. Piggelin och Flygande tefat, samt sur godis. Aja, fick väl bli en dålig dag. Skyller på att jag är sjuk och svag. Mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar