måndag 19 november 2012

Matprat.

700 kalorier intaget och det är halva intaget enligt ShapeUp. Min "egna" maxgräns är 1500. Alltså som jag vill se som ett underskott. Men under funkar också, över ibland. Om jag är inställd på det och vet när, hur och varför typ haha. Typ på torsdag så ska vi på någon showgrej med lite släkt och då blir det mat där. Tjock mat säkert, haha. Men jag vet, och då är det okej. Eller som i lördags då var det okej, för jag kände suget dagen innan och då hade jag varit duktig och hamnat på under 1000. (Träning inräknat!)

Men söndag hade jag tänkt träna och hamna på underskott, blev tvärtom. Ni skulle sett haha. Tröck i mig fem rostade mackor med smör, sen pepparkakor med choklad på(?) och sedan lapskojs med rödbetor. HAHAHA. På kort tid liksom..

Så idag ska bli en bra dag. Punkt. Frågan är vad jag ska äta hemma. Lär ju bli något haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar