söndag 18 november 2012

Vill göra mysgalna saker.

Nästan bara ätit skit idag. Det som var bra var 1dl lättkvarg blandat med 1dl lättyogurt, med musli. Och ett päron senare. Annars ätit te med en sockerbit, tre kakor, 37g Geisha plus 95g Daimtårta. Mamma skulle ha och frågade om jag ville ha, suget tog över. Totalt 1172 kalorier.

Kollat diverse diet- och äs-dokumentärer idag haha. Blir ingen träning, känner mig helt seg. Bara legat i sängen hela dagen. Ska snart duscha och plugga som sagt. Fyfan, vill bara sova. Eller göra något superkul. Klä upp mig, känna mig fin och bara göra mysgalna saker på stan med Erik. Vill inte träffa någon annan just nu, jag vet inte varför. Kanske trött. Kanske för att de inte vill träffa mig ändå. Ingen aning.

Vill ha varmare väder, vill ha mer fri tid, vill ha jävligt kul. NU! Men jag lär inte ha "jävligt kul" på ett bra tag.

Jag har en lätt huvudvärk och är allmänt uttråkad. Jag vill äta, men vet inte vad. Blir ändå inte tillräcktligt mätt/tillfredställd. Ska citera en grej från en dokumentär, "Det enda sättet att sluta tänka på mat, är att äta den.". Stämmer fint det. Men får skylla mig själv, hittar ju inte på något. Inte för att jag vet vad jag skulle göra. Skulle sluta med att jag var ensam någonstans och gjorde någonting men jag skulle ändå tänka på mat. För ingen skulle distrahera mig.

Förstår någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar