tisdag 13 november 2012

Jobbiga tider.

Igår kväll mådde jag piss. Hade ont i hjärtat och kring hela vänstra sidan på överkroppen. Även ont i magen över lag. Ont i huvud och fick må-illa-attacker ibland. Sjukt läskigt. Jag spyr nästan aldrig och igår trodde jag att jag skulle spy, men jag gjorde det inte. Satt vid toaletten och kände liksom hur saliven bara blev mer och mer. Men sedan försvann det, gick tillbaka till rummet och sen kom det tillbaka. Men gick över snabbare den gången. Fick två alvedon av Erik, vet inte varför haha, och fick ta det lugnt och liggsitta i rätt ställningar för att inte ha allt för ont.

Mycket bättre nu dock! Lite seg i huvudet, men tror det har med överansträngning kring den här fuckade skoluppgiftenn. Positivt i allafall!

Dock ligger jag på 794 kalorier nu!? Tror min lunch blev 717. Två knäckebröd för 80 sen en del ris och kycklingsås. Dock svårt att hitta exakt vilken sås, så blev chansning haha. Tog en stor portion men kanske överdrev lite. Vet inte. Kanske inte? Får bli storlunch. Har enligt ShapeUp, som jag började med igår igen, 621 kvar. Kanske ska träna lite idag, antagligen inte. Måste nog plugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar