måndag 5 november 2012

Kära studiedag, hur ska du spenderas?

Fick veta igår kväll att jag har studiedag idag. Fatta turen! Tänk om jag stått där och undrat var alla var? Hahaha, tack som fan facebook och ni som skrev om detta. Alltid skönt att börja veckan med en studiedag. ;)


Vet inte vad jag ska göra idag, tänkte höra med Alexandra om hon ville ses men hon ska passa sin sjuka syster samt plugga. Jag kanske också ska plugga? Kanske ska springa igen då, vet dock inte vad jag ska göra för mat idag.

Färgade håret igår, vi fck improvisera lite innan. Hade inte tillräckligt med rosa färg hemma. Oftast har jag det mesta rosa sen under håret i antingen turkost eller lila, eller båda haha. Igår blev typ luggen och en del av håret där fram rosa och resten MÖRKblått. Vi blandade lite av den lila med det blå och woop asmycket hår är blått. Så ovan, inte haft så mycket blått hår sedan jag var typ 14? Ser väl okej ut, blir bättre när man tvättat någon gång. Så det inte blir en så skarp skillnad på var man färgat vad liksom haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar