fredag 16 november 2012

Planera hets?

Ingen klänning, orkade inte byta om. Skulle bara känna mig fet.

Nu känner jag mig okej. Helt okej-smal när jag står upp, jobbigare när jag sitter.. Jobbigt att se smala människor i skoln, blir så avundsjuk. Och jag kan inte peka på någon och säga "Tyyyp så där ser jag ut!", för jag har inte en aning. Så lätt att se andra men inte mig själv. Hatar det.

Skulle vilja göra som i det där Supersize VS Superskinny avsnittet när de ätstörda får göra en gipsgrej på sin kropp, i allafall större delen av framsidan. VILL! Bara för att se, verkligen se liksom.


Ligger på 500 kalorier just nu, blir max några sockerfria tuggummin i skolan. Sedan mat hemma. Igår blev det ju normalt intag. Det jag inte vill ha. Vill ju ligga på underskott. Ska väga mig imorgon, så måste få minus. Alltså jag blir glad om det bara handlar om 2 hekto! SNÄLLA!

Ska försöka träna idag, springa lite på bandet typ. Orkar inte ta mig ut i pisskylan längre. Erik kommer hem senare mig. = Perfekt! Eftersom att då kan jag träna och duscha och sedan umgås med honom. Frågan är bara hur mycket senare..

Fast är lite rädd att jag inte kommer träna, eftersom att jag är så rädd. Men jag måste, för tror Erik och jag kommer småhetsa idag. Vi gick till Hemköp och köpte skit. Digistivebars, 115 kcal styck. Cola noll. <3 En Daimtårta.. kanske inte var något mer? Tuggummi och någon liten godisask till honom? Men grejen är att vi redan har massor, och Daimtårta är gott! Så kommer ANTAGLIGEN falla för frestelsen. Våfflor lockar också.

Åt ju ingen skit i förrgår, vilket resulterade i en del igår. En digistivebar, två små Dumle. Inte så farligt men åt ju fish and chips ute på O´Leary's. Men gott var det. Undrar hur det blir idag, hatar att inte veta.

Om vi säger så här då! 500 som jag ligger på nu, sedan när jag kommer hem så ska jag bränna minst 200. Och då får jag äta 1300. Vilket känns ganska schysst för det är lagom till en "myshets". Förstår ni? För 1300 kalorier kan jag ju ändå småhetsa. Jobbiga är att det man vill hetsa har ju ett sådant högt kaloriinnehåll. Inte lika roligt. Vad fint att jag sitter och planerar en möjlig hets, bra där Nathalie! Lycka till med vägningen imorgon, verkligen!

Kanske inte ens blir hets, utan att jag äter en normal portion mat och sedan "fyller ut" med det jag är sugen på utan att överskrida någon gräns. Skulle vara bäst. Eller om jag chockar mig själv och antingen äter mindre än gränsen eller tränar mer än 200. Eller kanske båda? Okej, drömtänk inte för mycket nu. Börja med att hoppas på att det ens blir någon träning.

Nej men nu ska jag vara positiv, kände för att skriva mycket. Bara gett korta inlägg de senaste gångerna, tror jag i allafall haha. Wish me luck!

3 kommentarer:

  1. Fin blogg! :)
    Kika gärna in tbx om du har lust

    SvaraRadera
  2. sv: ja, det låter så sjukt mumsigt haha!

    SvaraRadera
  3. sv: åh kul, här är den: http://telltaleheart.blogg.se/ :)

    SvaraRadera