söndag 4 januari 2015

Då var det dags igen.

Gårdagens kalorier: 550.

Avbröt fastan efter 30,5 timmar. Åt tomatsoppa med en knäckemacka för 400. Var nöjd. Åt tyvärr choklad för 150 också.  Så onödigt. Som tur var gick jag och Erik på en promenad.  Dock långsam men bättre än inget.

Jag och Erik pratade ganska mycket om min ÄS. Han vill att jag ska skaffa hjälp.  Jag vill inte längre. Så nu ska vi försöka äta nyttigare iaf. Känns bra. Hoppas att det här håller.  Måste ner i vikt nu.

Nu är jag på väg till jobbet,  för första gången på länge. Är så opepp men får ju pengar iaf.  Dessutom är det lagerjobbet så bränner en del på det. På bussen ska jag äta riskakor och en Skyr. 230 kalorier. Perfekt. Tog upp ShapeUp idag med, eller Lifesum som det heter nu. Hoppas att det hjälper lite.

1 kommentar: