tisdag 6 januari 2015

God morgon!

Gårdagens kalorier: 847/900.

Målet enligt HSGD var alltså 900. Jag jobbade som sagt, ganska fysiskt igen. Hoppas det hjälper. På kvällen tog jag och Erik en 40 minuters promenad. Hoppas det hjälper också.

Idag är målet 800 och jag ska förhoppningsvis ta mig till gymmet också. Vill verkligen komma igång med träningen. Går så mycket bättre med vikten då, såklart. Och vill verkligen få tillbaka konditionen med. Kanske börja köra styrka igen då min kropp är halvt trasig. Mål ett är dock kondition.

Jag måste bli bättre på att dricka vatten också. Just nu dricker jag så himla mycket cola zero och det är inte så bra, dessutom behöver kroppen mycket vatten.

Har någon tips på bra bloggar? Tipsa gärna om din egen om du inte vet att jag redan läser den. :)

2 kommentarer:

  1. Det var jättesvårt att sluta med Pepsi Max och börja med vatten, men pressad citron hjälper lite iaf!

    SvaraRadera
  2. Vatten med citron och isbitar, som personen ovan skrev :)

    SvaraRadera