fredag 9 januari 2015

En jobbig dag.

HSGD-mål: 1000.
Intag: 1010.
Ut: 700.
Dagens net: 310 kalorier.

Jag är nöjd men mått så där idag. Dels på gymmet när jag kör crosstrainer så har jag märkt att mina tår domnar bort lite.

Sedan när jag kom hem så frös jag som fan trots att jag satt under täcket, mina fötter var iskalla och bortdomnade, hade huvudvärk, ångest, var illamående och seg. Blev bättre när jag väl åt middag i alla fall. Så nu är jag varm i kroppen och ah.

Sedan har även mamma gett mig ångest idag, som vanligt, genom att prata om mat/träning osv.

Värsta vad nog när jag pratade med Erik i telefon och han sa att han hade med sig bullar från jobbet. Började gråta. Ingen aning om varför. Kändes bara jättejobbigt. Det slutade med att han slängde dem.

Har alltså inte haft bästa dagen idag men hoppas att det är bättre imorgon. Dock lär jag inte kunna träna då eftersom att jag måste plugga men vi får se hur det blir. Imorgon är målet 950 kalorier.

Jag har haft cravings hela kvällen på massa onyttiga saker. Choklad, pommes med ketchup, pizza, mycket pasta i sås o.s.v. Sjukt jobbigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar