torsdag 15 januari 2015

Stressad.

Idag ska jag plugga. Måste bli klar med en hemtenta som ska in imorgon, senast kl 15. Dock kan jag inte skriva den imorgon så vi även har en liten salstenta mellan 9-12, fast de säger att det brukar gå VÄLDIGT fort att skriva den. Jag måste alltså även hinna plugga till salstentan idag. Känner mig så stressad men vet att det är mitt eget fel som skjutit upp pluggandet för mycket. Jag vet inte om jag ska bli helt klar idag eller om jag ska skriva lite i skolan efter tentan imorgon. Svårt val, vi får se hur det går idag.

Jag ska troligen in till stan på en pluggfika med en kompis också idag. Hoppas att det går bra. Erik ska bort en hel del idag med sina kompisar, vilket är bra. För annars hade jag hellre varit med honom än att plugga, haha!

Idag är gränsen 1000 kalorier. Vet inte om jag ska äta något innan jag träffar kompisen i stan eller inte. Funderar på att ta med mig safe foods till då. Bara köpa en cola zero på kaféet och eventuellt äta något om jag har med något då. Kanske äter något hemma först. Vi får se. Varför är det så jobbigt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar