onsdag 14 januari 2015

Jag mår inte bra just nu.

Den här dagen startade inte bra. Hade tänkt att gå och träna innan jag ska jobba. Blev inte av. Istället åt jag en SNICKERS, en jävla SNICKERS till frukost/lunch. Samt ett snack-pack med riskakor. Totalt 375 kalorier. Redan! Halva dagen har inte ens gått. Tur att jag kommer vara hemifrån ganska länge om ett tag. Ska åka härifrån runt ett och lär inte komma hem förrän runt åtta hoppas jag.

Målet idag är 900 och jag hoppas att jag håller det. Lär inte träna idag heller. Ugh. Ska nog fan dricka cola zero idag. Har försökt undvika det på grund av vattenvikt men orkar inte bry mig. Bara att dricka mer vatten. Jag äter ändå saker som gör mig vätskefylld så skitsamma.

Åh varför är jag så tjock? Jag vill inte jobba. Vill inte att folk ska se mig. Vill bara ligga i sängen i flera timmar. Kanske bränna kalorier på gymmet och sen hem igen. Åh, jag tycker så synd om mig själv. Hatar allt det här fettet. ÅNGEST.

1 kommentar:

  1. Jag önskar att man kunde bränna kalorier av att ligga i sängen, då hade jag nog äntligen blivit smal.

    SvaraRadera