lördag 3 januari 2015

Triggad.

Gårdagens kalorier: Ca 500.

Skrev som sagt igår att jag ätit 500 kalorier. Blev inte mer än så. Har fastat i lite mer än 24 timmar. Ska försöka satsa på 30, alltså äta vid sju. Känns bra. Hade tänkt att äta lunch då men mamma hade köpt hur många pillerburkar som helst i viktnedgångssyfte, proteinpulver m.m. Då försvann min aptit. Så blev bara ett glas med is och cola zero.

Jag kan inte riktigt bestämma mig över min kalorigräns. Om den ska ligga vid 1000, 800 eller om jag ska tillåta 1200 ibland. Eller om jag ska försöka mig på HSGD igen. Den börjar alltid så bra men slutför den aldrig så vet inte hur jag ska göra. Har i alla fall till måndag på mig att bestämma mig om jag vill köra den eller inte. Tror jag satsar på runt 1000 i övrigt. Sen hamnar jag lite över så får jag hoppas att det känns bra och hamnar jag under det så är det bra. Gäller bara att inte sätta för stor press för då slår det över och så hetsar jag till slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar