onsdag 7 januari 2015

Dag två avklarad.


Dagens HSGD mål: 800.
Dagens intag: 885.
Dagens uttag: 700.
Dagens totalt: 185 kalorier.

Stack som sagt till gymmet idag. Brände mycket mer än vad jag trodde att jag skulle orka. Ätit ganska bra mat så är nöjd över det med. Jag hoppas att jag får en chans att väga mig imorgon innan skolan. Har en tre timmars föreläsning. 13-16. Ska försöka dra till gymmet efter det. Vet inte hur det blir. Vet inte vad jag ska äta heller. Funderar nästan på att äta frukost bara för att Erik nämnde gröt. Det lät gott. Med lättsockrad hallonsylt. Får se hur det blir. Annars kanske jag kan äta det som ett mellanmål hemma.

Vet inte vad jag ska äta i skolan imorgon heller. Om jag ska det. Om jag inte äter gröt så kan det ju vara en idé att äta något i skolan/på väg från skolan, i alla fall om jag ska till gymmet. Har riskakor, proteinbar, Skyr och frukt hemma som är lätt att ta med sig. Så kanske blir något sånt. Imorgon är målet enligt HSGD max 900 kalorier. Det ska nog gå bra.

1 kommentar: