söndag 11 januari 2015

Så äcklig.

Jag hatar mig själv. Jag är sjuk så blev inget jobbande för mig idag. Hejdå pengar. Erik hoppade in för mig istället så jag är även ensam. Var hungrig direkt när jag vaknade och eftersom att jag tyckte synd om mig själv så kunde jag inte hålla mig. Har redan ätit 600 kalorier. Choklad och nudelsoppa. Så vidrigt. Hur ska jag kunna väga mig imorgon? Speciellt efter nudelsoppan. Lär ju lägga på mig så mycket vattenvikt av den. Jag ska försöka dricka minst 2,5 liter vatten idag eftersom att jag även dricker en burk cola zero nu. Har än så länge druckit en halv liter vatten. Jag är sämst. Kommer inte bli någon träning idag heller..


Tiden går så segt och jag vill sova men det ska jag verkligen inte göra. Måste kunna sova inatt. Förhoppningsvis orkar jag plugga längre fram idag. Nu funderar jag mest på om jag ska se film, serie eller spela Sims.

Målet enligt HSGD är 1100 idag med så jag har 500 kalorier kvar. Hoppas att jag kan kontrollera mig själv. Vill äta pizza, bullar och choklad hela dagen. Ugh...

1 kommentar:

  1. Varför skulle du lägga på dig vattenvikt av nudelsoppan? :O 600 kcal är inte mycket vännen.

    SvaraRadera