måndag 12 januari 2015

God morgon!

Som sagt gick det inte så bra igår men idag ska det gå bra. Målet är max 900 och det ska gå. Ska troligen till gymmet idag. Fortfarande förkyld men mår lite bättre, dessutom har jag inte ont i halsen så oroa er inte.

Jag har inga planer förutom att jag måste plugga och träna idag. Ingen skola, ska dock dit imorgon. Inte pepp alls.

Funderar på om jag ska äta något innan jag ska träna eller inte. Känner mig lite hungrig men samtidigt är det rätt åt mig. Lite sugen på riskakor och en proteinbar. Vi får se vad som händer.

 

3 kommentarer:

  1. Varför skulle det va rätt åt dig för att du är hungrig??

    SvaraRadera
  2. Tycker absolut att du ska äta nåt, kroppen bryter ner muskler och sånt när du tränar annars.

    SvaraRadera
  3. du kmr ju aldrig få muskler om int du äter . 2000 kcal behöver en vuxen kvinna . och är du aktiv så behöver du mera.

    SvaraRadera