fredag 3 februari 2012

Både dag och morgon!

God morgon och god dag! Jag sitter i skolan och det är lunch, som varje dag. Skulle bli ganska ledsen, och jävligt arg, om jag inte fick mat. Jag gillar mat! Är lite social idag, åhå vad duktig jag är! Dricker cola också, börjat med fedt mycket läsk. Läskigt! ;) Förlåt, försöker underhålla mig själv..

Engelska kvart över tolv, sen slutar man vid halv tre! Gött! Helg är alltid trevligt, Alex kommer hem också men henne får man inte träffa. För hon ska plugga! Det borde jag med men orkar inte, har ändå inte prov förrän FREDAG nästa vecka. Inga planer, inga planer alls faktiskt. Erik vill att jag ska färga hans hår men då måste vi till Handen igen och det kan vara rätt segt där.. Fast vi har köpt massa filmer nyligen, soft. Typ tyo stycken för 200 spänn på Filmkedjan. Jag gillar Filmkedjan, får mig att tänka på sommaren. När jag, Alex, Erik och Mini. Mini heter Niklas och han är en Mini-whale och ser ut så här: <__')

Söt va? :D What ever.. Vi brukade hänga mycket i somras, då hade vi massor av mysiga (och läskiga) filmkvällar! Fast då var vi i Nynäshamn, trevligt sommarplace det där asså! De har också en Filmkedja, som också var soft. Vi blev sommar-stammisar och personalen kände igen oss. Mysigt!

Nu ska jag väl återgå till facebook och lyssna på musik. Chill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar