lördag 11 februari 2012

Synd om mig!

Ah, slutade ett efter provet igår. Gick helt okej. Drog till mor och åt och chillade. Fast slutade med att jag satt på en buss tio över tio på väg mot en pendel som skulle ta mig till Erik. Vi kom väl hem någon gång efter elva. Gud vad segt. Fett trött jag är just nu. Vi gick upp lite innan sju, för han jobbar idag och jag ska till Norrtälje. Så nu sitter jag på min magiska Norrtälje-buss och känner mig sjukt seg. Har ont överallt, inte nog med att man pajat rygg och axlar. Nej, nu ska man minsann ha träningsvärk också! Sjukt synd om mig, hungrig också. Blev inte direkt någon middag igår. Skollunch, extralunch hemma vid tre för att jag var hungrig. Sen typ.. lite godis, chips och två hallonwienebröd. Sjukt gott! :)

Vad ska ni göra idag då? Själv ska man umgås med far, sno med mig min WoW-skiva så jag kan installera om skiten, lucky me.. Tänkte ge er en bild, genom cameroid men asså.. Ser för jävlig ut. Ha det gött, ska nog försöka sova lite.

2 kommentarer: