fredag 24 februari 2012

Sötast pojkvän man har då!

Jaaah, han är då allt för gullig! Han stack upp till Hemköp igår och lekte jävligt hemlig med vad han köpt, sen påstod han att han kanske fixat min födelsedagspresent så jag skulle inte tjata. Hahah! Imorse vaknar man av att han går upp astidigt och säger att han ska på toa. Sen är han ju typ borta i en halvtimme eller något, samtidigt som jag ligger och tänker på den där äckliga "The Ring"-flickan, ville bara att han skulle komma tillbaka. Lättskrämda jag! Hur som helst, till slut kommer han in. MED MASSA FRUKOST!<3 Vi bestämmer oss för att sitta i köket, då har sötnöten fixat fralla med skinka, gröt med socker och hallon, persikohalvor, mandarinklyftor och skurit päron. Samt lite kiwi, som dekoration tydligen, och Oboy och juice. Min pöjk är bäst!<3

Dock är jag ingen frukost människa och mådde en aning illa, men åt och drack ändå. Fast frallan dissade jag för min tandställning får ju inte gå sönder. Jajaja, igår var en mysdag med. Var ledig så jag och Alex spelade en massa WoW. Kul, kul, kul! Aja ska pissa och fixa saker. Ehh, tänkte skriva om vad som hände förut. Gått en vecka nu exakt så, ofattbart! Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar