onsdag 8 februari 2012

Piercing och sånt!

God morgon! Sitter i skolan och väntar på att klockan ska bli halv fyra så att man får dra. Sociologi klockan nio och jag orkar ingenting. Igår såg jag, mamma och Erik på Grey´s Anatomy. Det var nice! :) Trött som fan nu bara.. Pratade LITE piercing med mamma igår och hon ska prata med pappa, igen. MEN det verkar faktiskt som att jag ska få pierca mig. ;o På riktigt alltså. Kanske inte imorgon, men halv snart! :) Hon vet ju att bara för att de säger ja, så betyder det inte att jag springer iväg och gör en det första jag gör. Måste ju bestämma mig till 100% vad jag vill ha! Sen så vet jag inte riktigt vad jag FÅR ha och hur många jag får ha. Gissar på en! Men får inte pierca bridge/earl, som är mellan ögonen. Fast det vill jag inte ens, så funkar ju bra för oss alla då! :) Det är snyggt på vissa men ärret is far 2 big!

Hör av mig senare, tjingeling!

1 kommentar: