tisdag 14 februari 2012

Gick upp tio över åtta!

Tjena alla hetingar! Gick upp ca tio över åtta idag, men det är ju tisdag! Vad händer då? Jo, börjar 12:15!!! Gick upp lit emed flit, inget alarm utan vaknade och kunde inte sova mer. Dumt! Fast nu kan jag ju sitta vid datorn, kanske spela wow och annat mysigt innan. :) Det är ju Subway-tisdag!!! Fast jag har knappt 200 spänn, så känns dumt. En 30 cm, som jag vill ha, kostar 74. Buhuhuhu! :c En till frukost och en senare till tyskan när man jämt blir hungrig! De delar upp den på två 15cm. ^^
Gud vad jag är matsugen! Gah! Mor vill att jag ska köra någon sorts hårdträningsgrejsgucka hela mars. Asså va!? :( Min födelsedag = God Ölandspasta i MASSOR och massa godis och sånt. :c NOMNOMNOM! Jag är fan hungrig.. Kebab och Subway.. Mmh.!<3  Typ kebab nu, Subway under tyskan. Tihi, busigt det skulle vara! Ah, det här blev väl värsta matinlägget då..

Kan tillägga att jag har fkn sociologiprov imorgon! YAY! Usch, fy fan alltså.. Inte pluggat ett skit. :c Får göra det idag, sola ska man typ göra idag med. Med mor u know! Scary, scary! ;)
Men ska dra vidare, mot köket och hitta något! (Massa saker!) Mat nu och sen till tyskan kanske.. FETT HUNGRIG! Och fett pank.. This sucks. :c Baii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar