måndag 6 februari 2012

Subway och blommor!

Ah, var fett sugen på någon tjockismat idag så blev Subway. Asgott tycker jag! Ojoj, nu gör man ju reklam! Usch och fy, skitsamma liksom. Hur som helst.. Mor fyller år idag! Hon har fått blommor av mig, sin sambo som är i Turkiet just nu och även av Erik, min boii. Trevligt, trevligt!

Saknar Alex och det känns som att Erik inte förstår mig. Vilket han inte alltid gör, men ingen förstår ju någon jämt så att eh.. Tänkte bara skriva lite kort så där, vill ju hålla mig aktiv! ;)

Det är ju trots allt tionde inlägget och allt! ;) Så säg grattis till mor och den här coola bloggen! Ha det gött!

2 kommentarer:

  1. Du kan alltid prata med mig, det vet du va? Så fort du känner att ingen annan förstår dig eller något alls så kan du alltid prata med mig.

    Jag saknar dig Natta. <3 Asmycket, hoppas du förstår det. :/ <3

    Grattis till morsan! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack BFF! ;) Nej men verkligen, tack! :) Detsamma.<3

      Saknar dig med.. D:
      Hahaha, ah! ;)

      Radera