tisdag 7 februari 2012

Långa dagen!

Långa dagen idag, eller snarare sena dagen kanske.. Börjar 12:15 idag men har varit i skolan sen 11:20 eller något. Erik skulle vara ledig men fick ett samtal om jobb så att eh.. Följde med till stan och drog sen hit. Ska ha svenska och sen tyska. Jag hatar tyska och på svenskan har jag nog något muntligt shit. Orkar inte.

Åt Subway idag med, gillar verkligen Subway! Fast går lite i perioder, aja. Asbra för jag gillar inte skolans lunch så mycket.. Tisdagar = Subwaytisdagar! Möjligtvvis annan mat men inte ofta jag äter i skolan då, för ligger hellre hemma och sover. Dricker Bonaqua päron nu också, nice! Känner mig småstressad inför historian och Erik krånglar. Orkar inte, verkligen inte kraft för det nu. Gaaah! Saknar mina vänner! Speciellt Alex och Madde, måste träffa dem snart fan. Trött, trött, trött. Känner hur jävla seg man faktiskt är i huvudet.

Slutar ju typ 16:45 idag, alltid kul. Not. Måste till "min" piercare och kolla min industrial. Den är fortfarande väldigt öm, inte så konstigt i och för sig men ändå. Plus den är lite svullen och skit. Kör i det här fallet helst det säkra kortet liksom. Vill pierca mig också. Mamma leker ond dock. Hon sa att jag skulle få om pappa sa ja och om jag tog lite mer eget ansvar. Vilket jag gjort, enligt mig. Och pappa har sagt ja typ, om jag tar i läppen vill han dock att jag ska prata med tandläkaren först. Har ju en sådan där jobbig och äcklig tandställning förstår ni. Funderar mest på septum eller läppen. Underläppen på sidan alltså. Septum är mitten i näsan. "Tjurring", men vill ha en öppen ring med två kulor på i så fall. Fast finns massa negativt med det, sen vet jag inte vad mor tycker. Vet inte vad jag skulle passa i och inte till 100% vad jag vill ha. Dags för tips!!!

Vilken piercing tycker DU att jag borde skaffa/passa i? :)

1 kommentar: