måndag 6 februari 2012

Chillin´ in school!

Sitter och chillar i skolan, igår var en jävligt soft söndag. Såg fucking fyra filmer med mor och Erik, mysigt var det! Verkar som att jag inte har så mycket plugg den här veckan, förutom historiaprovet på fredag plus en historiauppgift samma dag. Hmm, segt! Gillar fan inte historia, går inte så bra för mig. Annars har jag nog inte några skolgrejer förrän nästa vecka som blir full med shit istället. Gah! Hur mår ni, vad gör ni, vad har ni gjort?

Kände att jag bara pratade om mig, så ville slänga in lite om er med. Eller antagligen bara Alex som läser, så svara nu! xD Kanske Madde läser också. Jaja, nu ska jag ha engelska! Tjingeling!<3

2 kommentarer:

  1. Hmmm.. jag är trött. Varit illamående hela dagen och känner att jag behöver plugga. :( men nu lyssnar jag på musik i köket och ska precis diska :)

    SvaraRadera