måndag 6 februari 2012

Flygande tefat - I have it!

Yes! Jag har Flygande tefat! :D

Kommer ni ihåg när man var liten och köpte sådana på små kiosker, för typ 50 öre styck? Köpte en påse med sådana igår, mums!
Slutade tidigare idag, blev ju klar med matten plus något extra tal innan de andra hunnit till hälften. Var typ klar några minuter över två, fick dra någon minut över halv tre. Bättre än kvart i fyra i alla fall! Fast orkar inte plugga men jag borde. Har historia prov+historia uppgift tills på fredag. Jag har inget att göra dårå, WoW funkar ju inte, plugga är tråkigt och Internet är allmänt segt och ointressant! Mor jobbar till 21 och Erik till 19 typ. Så ah, tyck synd om mig!

Tänkte bjuda på en liten bild innan jag drar vidare! Jag och Tefatet med stort T! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar