fredag 10 februari 2012

Chillar!

Nyss ätit min favoritpasta, Ölandspasta, det ända som saknades var lite kronärtskockshjärtan. Har inget att göra idag precis, känner mig seg. Provet gick helt okej trots allt. Ska till förmodligen till Handen ikväll, och till Norrtälje imorgon. Åh, klockan är bara halv fyra och jag har inget att göra. Varför funkar inte mitt wow för? Förstår ni hur roligt jag skulle kunna ha det då? :(

Sitter i fåtöljen och mor ligger i soffan, vi vill se någon film men ingen av oss har någon aning om vilken. Min kära, lilla mor har nyss lärt sig uppskatta den ack så olagliga nedladdningen! (Åh nej!) För hon har en USB-port i DVD:n. Vilket är det samma som "Hej, nu kan vi kolla på typ vilken film som helst. YAY!"

Jag vill flytta hemifrån. Inte alltid men ibland. Inte riktigt just nu men kanske om en kvart. Nej men skulle ha så roligt. Erik har ju vetat i typ hundra år att vi ska ha något djur. Mysigt va? Typ en söt liten hamster. Inga fåglar, de bara skriker och skiter. Blir aldrig tama typ. Hundar är för jobbiga och inget jag vill ha. Kanske en söt liten katt? :3 Men hamster känns fett soft, söt och enkelt lix! Lång tid kvar.. Jag och Erik lär ju ändå inte flytta ihop.. Vi har varit tillsammans i mer än nio månader och vi har en åldersskillnad på tre år. Det kommer nog märkas. Hur som helst, så tänker jag leva i min fantasibubbla där vi faktiskt flyttar ihop och har hamstrar och sånt. Självklart så bor Alex och Mini i närheten! Alltid kul och fantisera! Right? :D

2 kommentarer:

  1. 9 månader är ganska länge ändå! Och jag tror inte tre års skillnad märks sådär sjukt mycket. ;)

    SvaraRadera